ללא קטגוריה

ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה מיועד עבור נשים שאינן מרגישות בנוח עם עצמן בגלל מראה החזה שלהן, הן בשל גודלו והן בשל צורתו. ניתוח זה משאפשר פתרון גם עבור נשים שהחזה שלהן אינו סימטרי וגם עבור חזה שאיבד מנפחו במהלך השנים בשל הריונות והנקות או ירידה במשקל. ניתוחי חזה מתאפשרים לרוב מגיל 17, לאחר תום גיל ההתבגרות, לאחר שהושלמה ההתפתחות המינית והשדיים מגיעים לגודלם המלא.

דברים שצריך לדעת לפני ניתוח הגדלת חזה

ראשית, הכלל שאנו הרופאים בתחום הכירורגיה הפלסטית דוגלים בו הוא- הגוף שלנו הוא הכלי החשוב ביותר בחיים שלנו, הוא הכלי שמאפשר לנו לפעול ולהשיג את המטרות שלנו, לכן, אם יש משהו בו שגורם לנו להרגיש לא בנוח, מוריד לנו את הביטחון לאורך זמן ואנחנו לא מצליחים להשלים אתו, אם מתאפשר, ניתן ואף רצוי להגיע אלינו לקליניקה ובהחלט לשנות. בין אם זה טיפול אסטטי “קטן” שעושה את כל ההבדל, ובין אם זה ניתוח הגדלת חזה, ניתוח הרמת חזה, ניתוח הקטנת חזה ועוד.

לאחר שהחלטת שאת רוצה ומוכנה לעבור את הניתוח, תוכלי ליצור עם מרפאתנו על מנת שנוכל לתאם עמך פגישת ייעוץ שבה נוכל להבין איזה סוג של ניתוח חזה את מעוניינת לעבור, נסביר לך על כל הליך הניתוח וסיכוניו, על תהליך ההחלמה, נענה לך על כל שאלותיך ולבסוף נבקש ממך אישור מרופא המשפחה שאת כשירה ובריאה לעבור ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה או הרמת חזה, שכן בדובר בניתוח הנערך בהרדמה כללית/ מלאה. בנוסף, ייתכן שתתבקשי להציג עוד כמה בדיקות פשוטות בהתאם לגילך ולמצבך הבריאותי. אל דאגה- את כל הפרטים את תקבלי כבר בפגישת הייעוץ הראשונה.

על מרפאתנו- מרפאת DR

מרפאתנו ממוקדמת בשני מקומות ברחבי הארץ, בתל אביב ובחיפה. הניתוחים שלנו נערכים על ידי ד”ר רון עזריה וד”ר ענבר, רופאים בעלי התמחות בכירורגיה פלסטית בעלי ניסיון רב של שנים ואלפי ניתוחים מוצלחים. בנוסף, במרפאה נותנים שירות צוות מקצועי המלווה את המטופלים באופן אישי ושני רופאים מקצועיים נוספים: מומחה לפלסטיקה ומומחה להרדמה ולטיפול נמרץ.

לסיום

ניתוח הגדלת החזה שלנו נערכים לרוב כשעה בבית החולים כאשר בסופם אם המטופלת מתאוששת ומרגישה טוב היא משתחררת כבר באותו היום לביתה. ניתוחינו מתבצעים באמצעות שתלי סיליקון מהדור המתקדם ביותר המיוצרים על ידי מספר חברות אירופאיות בעלי מוניטין רב הן באיכות והן בשרידות השתלים ובעלת אישור CE אירופאי ומשרד הבריאות. לפרטים נוספים, נשמח שתצרי עמנו קשר או שתשאירי את פרטייך באתרנו ונשמח לתת לך את כל הפרטים ואף לקבוע עמך פגישת ייעוץ.

חזרה לרשימה